• ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد
  • اِلأِثنين ١٧ ذو الحجه ١٤٤۰
  • Monday, August 19, 2019
کلیدواژه: 40845
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد، ساعت 14:52
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۷/۲۶

اموزش به بیماران

از آنجا که مراجعه به بیمارستان می تواند برای هر فردی دلهره آور باشد، بخصوص آنکه از سطح خدمات قابل ارایه  بیمارستانی که به آن  مراجعه می کند اطلاع نداشته باشد بنابر این با هدف اطلاع رسانی به گیرنده خدمت درباره خدمات بیمارستان اعم از درمانی و غیر درمانی نحوه پذیرش ، بستری ، ترخیص هزینه های قابل پیش بینی و ضوابط و بیمه های طرف قرارداد تدوین شده است  و سیاست بیمارستان مطلع کردن دریافت کنندگان خدمت درمانی از خدمات قابل ارایه و  هزینه های جاری و رعایت حقوق گیرندگان خدمت می باشد.
در واحد پذیرش بستری و سرپایی اطلاعات مورد نیاز بیماران در خصوص خدمات بیمارستان اعم از درمانی و غیردرمانی ، نحوه پذیرش بستری و ترخیص و ضوابط و بیمه های طرف قرارداد به صورت بنر و تابلو توسط تاسیسات نصب و توسط متصدی پذیرش و اطلاعات به بیانی شیوا و قابل فهم به اطلاع بیماران رسانده می شود . هزینه های قابل پیش بینی در شیفت صبح وعصر توسط واحد صندوق در شیفت شب و عصر روزهای تعطیل توسط متصدی پذیرش به بیمار و همراه وی اطلاع رسانی و ضمن ثبت هزینه ها در پشت برگه پذیرش بیمار توسط  بیمار و همراه تایید میگردد.
کلیه ی اطلاعات لازم در ارتباط با خدمات بیمارستان اعم از درمانی و غیر درمانی ضوابط و هزینه های قابل پیش بینی بیمه های طرف قرارداد و همچنین قسمتهای حمایتی توسط مسئول هر بخش کتابچه ای تهیه و در اختیار واحد اسکرین در شیفت صبح و پذیرش در شیفت عصر و شب قرار داده شده و  توسط اسکرین در اختیار بیماران قرار داده می شود .

 لینک مطالب آموزشی برای بیماران

راهنمای مراقبت از بیماران در منزل (از زردی نوزاد تا آلزایمر)

آموزش های لازم هنگام مراجعه به آزمایشگاه

 

 

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha